06 51 54 44 42|info@menschool.nl
allen
Leverancier van Tennis Gravel

Opleiding & Africhting

Een goede training vormt de basis voor succes!

Het is mogelijk uw paard in training te zetten bij Menschool Soest. Wij kunnen uw paard opleiden en africhten. Uw paard zal gestald worden op het huisadres van Menschool Soest. Uw paard wordt met de grootste zorg en aandacht behandeld. Alle faciliteiten die nodig zijn voor het opleiden en africhten voor uw paard zijn bij ons aanwezig. Uw paard zal het plezierig bij ons hebben. Tijdens de opleidingsperiode wordt u regelmatig op de hoogte gehouden van de vorderingen. Natuurlijk bent u altijd van harte welkom uw paard en de training te bezoeken.

Uw paard in training zetten kan voor een tijdelijke of langere periode. Er zijn verschillende situaties denkbaar waarin dit een uitkomst voor u kan zijn:

• U wilt uw paard beleren voor de wagen.
  • U kunt door (persoonlijke) omstandigheden een bepaalde periode geen tijd hebben om uw paard te trainen. Denk aan werk, vakantie, zwangerschap en andere omstandigheden.
  • Het kan zijn dat uw paard een probleem heeft waar u zelf geen oplossing voor heeft. Wij corrigeren het paard en wij adviseren en helpen u indien dat nodig is.
  • U heeft net een nieuw paard gekocht en u bent hier nog wat onwennig mee. Onder begeleiding helpen wij het vertrouwen in elkaar te krijgen zodat er een goede combinatie gevormd wordt.
  • U wilt een paard kopen maar weet niet goed waar u op moet letten en om uw keuze te bepalen. Wij helpen en adviseren u graag bij het vinden van het juiste paard voor u.
  • U wilt uw paard verkopen en u heeft zelf geen tijd, ruimte of mogelijkheid om het betreffende paard te trainen en verkoopklaar te maken. Wij kunnen deze zorg uit uw handen nemen en wij verzorgen daarbij de presentatie van uw paard aan potentiële kopers.

Voor meer informatie neem vrijblijvend contact op of kom gerust eens langs om de mogelijkheden te bespreken.

Menschool Soest
Lange Brinkweg 87 A
3764 AC Soest

info@menschool.nl

Sociale Media

Volg ons via sociale media!

divider