06 51 54 44 42|info@menschool.nl
allen
Leverancier van Tennis Gravel

Even voorstellen

Ik ben Marieke Hilhorst-Smeeing. Geboren en getogen in het mooie Soest. Al eigenlijk mijn hele leven ben ik actief in de paardensport in het algemeen en de mensport in het bijzonder. Als ik terugdenk aan mijn jeugd denk ik vooral aan die jaren die ik ‘onder het zadel’ heb gereden, leuk met van die stoere ponytjes met vrienden door de bossen van Soest. In al die jaren heb ik veel geleerd over, maar ook van, paarden. Prachtige, gevoelige dieren, die je ten allen tijde een spiegel voor houden.

De kennis die ik de afgelopen decennia in de praktijk heb opgedaan vormt een prima combinatie met mijn gevolgde opleidingen en daarmee behaalde kwalificaties. Ik ben ORUN-gediplomeerd meninstructrice(nivo 4) en bevoegd examinator van de SRR (Stichting Rijvaardigheidsbewijzen Recreatieruiter) en de KNHS(ORUN).

In de paardensport raak je nooit uitgeleerd. Elke dag leer ik weer wat bij. Paarden maken je enthousiast. Ik sta daarvoor open en ik merk dat anderen ook openstaan voor het actief met paarden bezig zijn. Voor mij was dat de reden om, met dat enthousiasme, in 2007 te beginnen met Menschool Soest.

Menschool Soest
De Menschool ligt aan de rand van de Soester polder. Een prachtige omgeving waarin u in alle rust vertrouwd kunt raken met het mennen. De nabijgelegen woonwijken zijn een uitstekend locatie voor de examenroutes. Daarnaast beschikt Soest over meer dan 30 kilometer aan prachtige men en ruiterroutes, welke wij uiteraard ook kunnen gaan verkennen(Meer informatie over de vele mogelijkheden die onze accommodatie biedt kunt u vinden onder het tabblad ‘accommodatie’.)

Ons team

Menschool Soest
Lange Brinkweg 87 A
3764 AC Soest

info@menschool.nl

Sociale Media

Volg ons via sociale media!

divider